niedziela, 11 marca 2012

Witajcie.

     Witaj. Zapewne nie wiesz w co się wpakowałeś klikając tutaj. Trafiłeś na blog osoby o naprawdę dziwnym charakterze.
      Jestem Paulina znana też jako Pinkey. Lat mam wystarczająco by pisać mądrze na tym blogu. Mam czarne oczy tak jak włosy. Cechuję mnie nieśmiałość. Jestem osobą strachliwą i cichą, ale dobrze to ukrywam pod falą uśmiechu. Nie interesuję się modą. Ubieram się w to, co akurat jest czyste. Pół życia spędziłam kryjąc się w świecie papierowych liter i nadal tam czas spędzam. Moim ulubionym gatunkiem książkowym jest fantasy. Słucham wszystkich wykonawców, nie życzę nikomu śmierci. Nienawidzę braku tolerancji. W przyszłości chce założyć własną fundację. Kocham zwierzęta. Moimi ulubieńcami są pandy wielkie. Jeśli chcecie więcej to czytajcie tego bloga.
Anabelle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz